Bekijk ons nieuwe onderzoek uitgevoerd door Forrester Consulting

In het huidige klantentijdperk waarin de digitale klant meer macht heeft en veeleisender is dan ooit tevoren, betekent loyaliteit van de klant heel weinig: klantervaring is alles. In de kern vereist dit een grondig begrip van uw klant en moet klantinzicht voorop staan in uw processen en beslissingen. Dit betekent dat u de beste klantbeleving kunt leveren en deze inzichten ten gelde kunt maken om de omzet te maximaliseren en het risico binnen de gehele lifecycle te minimaliseren.

Om in de huidige digitale economie onderscheidend te zijn en te concurreren, wordt van organisaties in alle sectoren digitale vaardigheid vereist met diepere inzichten verkregen uit data bij iedere klantinteractie. 

In juni 2017 gaf Experian Forrester Consulting opdracht om onderzoek uit te voeren onder bijna 600 CXO’s en functional heads in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Alle geïnterviewden waren verantwoordelijk voor enterprise risk, customer data management, fraudemanagement en customer journey mapping of vervulden een belangrijke functie in het besluitvormingsproces.

Het onderzoek, 'The New Frontier: Becoming A True Insights-Driven Business', kan u helpen de waarde van data te ontgrendelen, advanced analytics naar een hoger niveau te brengen en een ultieme klantbeleving te leveren. Iedere keer weer.

Fraude

Hoe bereikt u een gebalanceerde aanpak van fraude

Customer management

Hoe krijgt u een volledig beeld van de klant

Meer informatie

Vul het formulier in om het webinar te kijken en uw exemplaar van het Forrester-onderzoek te ontvangen zodra deze gepubliceerd is.

  • Verzenden