Winnen in het klantentijdperk

Winnen in het klantentijdperk

Zorgen voor een krachtige klantervaring, voldoen aan de wensen van digitaal goed onderlegde klanten en tegelijkertijd enorme hoeveelheden data beheren en steeds meer geavanceerde manieren van fraude bestrijden, zijn vandaag de dag de belangrijkste uitdagingen voor organisaties. De huidige cultuuromslag wordt grotendeels veroorzaakt door de verwachtingen die klanten tegenwoordig hebben. Voor ruim vier van de vijf organisaties (81%) is volledig inzicht in hun klanten nu prioriteit geworden.

Als gevolg hiervan vinden directies over de hele wereld dat er fors geïnvesteerd moet worden in de digitale ervaring. Voor veel bedrijven is het het belangrijkste strijdtoneel, aangezien traditionele modellen vermoedelijk binnen de komende vijf jaar verdwenen zullen zijn. Slechts één op de drie organisaties (33%) begrijpt echter volledig welke voordelen er zijn verbonden aan de optimalisatie en verbetering van hun digitale ervaring.

Om concurrentievoordeel te behouden, moeten organisaties anders gaan denken, hun klantervaring verbeteren en continu met naadloze, meerkanaalse oplossingen komen, terwijl ze er tegelijkertijd voor moeten zorgen dat ze de allerbeste bescherming tegen fraude hebben ingebouwd.

Infografik

 

Winnen het klantentijdperk  Optimaliseer uw digitale aanpak  Een gebalanceerde aanpak van fraude  Een 360o overzicht van de klant
Winning Digital Fraud Customer
         management

 

 

In augustus 2016 gaf Experian Forrester Consulting opdracht om 380 CXO's en managers in Europa, het Midden-Oosten en Afrika te ondervragen. Alle deelnemers waren verantwoordelijk voor enterprise risk, customer data management, fraude management en customer journey mapping of speelden een belangrijke rol in het besluitvormingsproces.

Het onderzoek, 'Winnen in het klantentijdperk', laat u zien hoe u klanten kunt winnen, beschermen en behouden om zo de winstgevendheid voor uw bedrijf te verhogen.

Download uw exemplaar nu

Waarom deze webinar downloaden?

Op 13 oktober 2016 presenteerden James McCormick, Principal Analyst bij Forrester, en Richard Topham, Strategy Director bij Experian, de strategieën waarmee u kunt winnen in het tijdperk van de klant. Download de opname van de webinar en luister naar het gesprek onder leiding van Forrester Consulting waarin een overzicht wordt gegeven van de bevindingen uit ons onderzoek, 'Winning in the customer era'. Het onderzoek, waarvoor bijna 400 CXO's en managers uit heel Europa, het Midden-Oosten en Afrika werden ondervraagd, behandelt: :

  • De uitdagingen waarmee bedrijven nu worden geconfronteerd wanneer ze voor een positieve klantervaring in de nieuwe digitale wereld willen zorgen.
  • Succesvolle fraudebestrijding zonder dat dit ten koste gaat van de klantervaring; slechts 20% van de CXO's denkt dat ze een uitgebalanceerde aanpak van fraudepreventie hebben.  
  • Het belang van een volledig inzicht in de klant en hoe dit de klantervaring en winstgevendheid stimuleert.
  • Waarom een nieuwe aanpak in de digitale wereld van cruciaal belang is; 31% van de organisaties geeft toe dat het aantal klanten dat hen heeft verlaten het afgelopen jaar is toegenomen
  • De investeringen die organisaties willen doen en de verschillende strategieën die ze gebruiken om deze uitdagingen aan te gaan en voor een beste klantervaring te zorgen.

Download nu uw exemplaar en ontdek hoe u in dit tijdperk van de klant kunt winnen en de winstgevendheid van uw bedrijf kunt verhogen.

Maak een afspraak

Vul het formulier in voor meer informatie

  • Verzenden
  • © Experian 2017. Alle rechten voorbehouden.