Kernactiviteiten voor zakelijk succes in het klantentijdperk

Zorgen voor een krachtige klantervaring, voldoen aan de wensen van digitaal goed onderlegde klanten en tegelijkertijd enorme hoeveelheden data beheren en steeds meer geavanceerde manieren van fraude bestrijden, zijn vandaag de dag de belangrijkste uitdagingen voor organisaties. De huidige cultuuromslag wordt grotendeels veroorzaakt door de verwachtingen die klanten tegenwoordig hebben. Voor ruim vier van de vijf organisaties (81%) is volledig inzicht in hun klanten nu prioriteit geworden.

Als gevolg hiervan vinden directies over de hele wereld dat er fors geïnvesteerd moet worden in de digitale ervaring. Voor veel bedrijven is het het belangrijkste strijdtoneel, aangezien traditionele modellen vermoedelijk binnen de komende vijf jaar verdwenen zullen zijn. Slechts één op de drie organisaties (33%) begrijpt echter volledig welke voordelen er zijn verbonden aan de optimalisatie en verbetering van hun digitale ervaring.

Om concurrentievoordeel te behouden, moeten organisaties anders gaan denken, hun klantervaring verbeteren en continu met naadloze, meerkanaalse oplossingen komen, terwijl ze er tegelijkertijd voor moeten zorgen dat ze de allerbeste bescherming tegen fraude hebben ingebouwd.

In augustus 2016 gaf Experian Forrester Consulting opdracht om 380 CXO's en managers in Europa, het Midden-Oosten en Afrika te ondervragen. Alle deelnemers waren verantwoordelijk voor enterprise risk, customer data management, fraude management en customer journey mapping of speelden een belangrijke rol in het besluitvormingsproces.

Het onderzoek, 'Winnen in het klantentijdperk', laat u zien hoe u klanten kunt winnen, beschermen en behouden om zo de winstgevendheid voor uw bedrijf te verhogen.

 

Bekijk video
Download Infographic

 

 

Fraude

Fraud

Hoe bereikt u een gebalanceerde aanpak van fraude

Customer management

Hoe krijgt u een volledig beeld van de klant

Digitale optimalisatie

Hoe optimaliseert u uw digitale benadering

Binnenkort beschikbaar

Download het onderzoek

Vul het formulier in om het onderzoek te downloaden of om meer informatie te ontvangen

  • Verzenden