Deze website maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te meten en u een betere gebruikservaring te bieden. Door gebruik te blijven maken van deze website, geeft u toestemming voor het gebruik van deze cookies. Klik hier voor meer informatie of het wijzigen van uw cookie-instellingen.

Coronavirus richtlijnen en ondersteuning

Bedrijfscontinuïteit en klantenservice

To read this statement in English please click here.

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten is onze topprioriteit.

We houden de situatie rondom COVID-19 nauwlettend in de gaten en volgen de vastgestelde gezondheids- en veiligheidsprotocollen. Daarnaast houden we ons ook aan alle aanbevelingen en richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie.

Zo voorzien wij al onze werknemers van specifieke richtlijnen voor voorzorgsmaatregelen, waaronder het werken op afstand.

Experian gaat op dezelfde voet verder en verwacht geen impact op de diensten en oplossingen voor onze klanten en partners.


Bedrijfscontinuïteit

Onze Business Continuity-plannen zorgen ervoor dat de dienstverlening volledig kan worden voortgezet. Ons Business Continuity-framework is gestructureerd rond de internationale standaard voor BCM en ISO22301.

We werken actief samen met onze partners om de volledige continuïteit van de dienstverlening te garanderen in gevallen waarbij we samen met hen de dienst leveren.

We weten dat je in deze tijd behoefte hebt aan stabiliteit en betrouwbaarheid. Daarom hebben we aanvullende maatregelen genomen om service-upgrades of het wijzigen van programma's uit te stellen. Dit is met uizondering van zeer kritische beveiligingsupdates zodat je je kunt richten op de kernactiviteiten.


Voor klanten

Experians klantenservice werkt tijdens de Coronavirus-epidemie met volledige bezetting op afstand en blijft operationeel en toegankelijk via de gebruikelijke kanalen.

Wij herinneren je eraan dat je de klantenservice tijdens de gebruikelijke kantooruren via e-mail kunt bereiken om te voorkomen dat je moet wachten wanneer het bijzonder druk is.

Je kunt contact met ons opnemen via het e-mailadres: supportnl@experian.com

Voor consumenten

De helpdesk van Experian is volledig bemand, werkt op afstand en blijft operationeel en bereikbaar via de gebruikelijke kanalen.

Je kunt contact opnemen met de helpdesk van Experian over je registratie of een verzoek om datavia e-mail: inzage@experian.nl

Lees ons COVID-19 Update voor consumenten